Velkommen til

Krogen

Kajakklubben Krogen

Krogen er medlemmernes klub

Her kan du se informationer om bestyrelsen, kontingent, sikkerhedsbestemmelser, vedtægter, klubbens historie m.m.

Frivilligheden, kammeratskabet og det personlige engagement fra hvert enkelt medlems side er de tre hjørnesten i Kajakklubben Krogen. Den fjerde er at få roet så meget som muligt.

Hvad der er vigtigt at understrege er, at Kajakklubben Krogen ikke er et fitness-center med speciale i kajakroning. At være medlem af Krogen kræver, at alle tager et medansvar for, hvordan klubben fungerer i det daglige. En hvis grad af personligt engagement er med andre ord værdsat.

Krogen har mere end 130 medlemmer, hvoraf det fordeler sig mellem alle aldre, køn og interesser, og man kan roligt sige, at Krogen er en klub med en meget stor bredde.

Den bredde sætter vi en ære i at have, for det er den, der skaber den gode stemning i klubben og gør Krogen til en miniudgave af Helsingørs lokalmiljø.

Krogen er vært for

Kronborgløbet